listopada

Inženjerski biro d.d. u suradnji s
Ministarstvom uprave,
Visokim upravnim sudom Republike Hrvatske i
Pravnim fakultetom u Rijeci


organizira savjetovanje

AKTUALNOSTI UPRAVNE PRAKSE I
UPRAVNOG SUDOVANJA – 2018.

 

4. i 5. listopada 2018. (četvrtak i petak)
Amadria Park Hotel Milenij
Maršala Tita 109 • Opatija
I. DAN / početak rada u 10.00 sati
     II. DAN / početak rada u 9.30 sati

 

Inženjerski biro d.d. i ove godine organizira savjetovanje iz područja upravnog prava koje tradicionalno okuplja najznačajnije pravnike u tom području s ciljem rasprave i promišljanja problema koji se javljaju u teoriji i praksi upravnog prava.
Izlaganja će obuhvatiti teme iz područja digitalizacije uprave i izazova s kojima se uprava u tom aspektu mora suočiti, upravne inspekcije u svjetlu zakonskih izmjena, komunalnog gospodarstva te drugih aktualnih tema i pitanja.
Posebna pažnja bit će posvećena modernizaciji službeničkih odnosa o kojima će biti riječi na okruglom stolu.

 

 

I. DAN / 4. listopada 2018. / početak u 10.00 sati

 

10.00 – 12.00

Uvodna izlaganja
Lovro Kuščević, dipl. iur., ministar uprave
Ante Galić, dipl. iur., predsjednik Visokog upravnog suda Republike Hrvatske

Izazovi pravnog uređenja zadržavanja podataka elektroničke komunikacije u svjetlu recentne prakse Suda EU
dr. sc. Kristian Turkalj, državni tajnik, Ministarstvo pravosuđa

Digitalizacija uprave
Zrinka Bulić, dipl. inf., pomoćnica ministra, Ministarstvo uprave


12.00 – 12.45

Stanka – kava

12.45 – 13.45

Primjena novog Zakona o upravnoj inspekciji
Branka Pavičić, dipl. iur., načelnica Samostalnog sektora za upravnu inspekciju, Ministarstvo uprave

Pravne posljedice pogrešne primjene zakona u vezi šutnje uprave
mr. sc. Mirjana Juričić, sutkinja Visokog upravnog suda Republike Hrvatske

13.45 – 15.00

RASPRAVA – PITANJA I ODGOVORI
Moderator: prof. dr. sc. Dario Đerđa, predstojnik Katedre za upravno pravo, Pravni fakultet u Rijeci


 

II. DAN / 5. listopada 2018. / početak u 9.30 sati

 

09.30 – 10.30

Novi Zakon o komunalnom gospodarstvu
prof. dr. sc. Dario Đerđa, predstojnik Katedre za upravno pravo, Pravni fakultet u Rijeci

Upravni sporovi vezani uz ocjenjivanje državnih i lokalnih službenika
dr. sc. Alen Rajko, predsjednik Upravnog suda u Rijeci

10.30 – 12.30

OKRUGLI STOL
Službenički odnosi u Republici Hrvatskoj


Uvodno izlaganje:
Modernizacija službeničkih odnosa
Sanda Pipunić, dipl. iur., viša savjetnica-specijalistica u Upravi za službenički sustav, Sektoru za službeničke odnose, Službi za službeničko zakonodavstvo, Ministarstvo uprave

Moderator: dr. sc. Alen Rajko, predsjednik Upravnog suda u Rijeci


Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 1.500,00 kn s uključenim PDV-om,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.d., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-311809 i naznakom “za savjetovanje”.

Naknada uključuje
• sudjelovanje na savjetovanju
• CD s prezentacijama predavača i tekstovima Zakona o upravnoj inspekciji,
Zakona o komunalnom gospodarstvu i Uredbe o nazivima radnih mjesta i
koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi
• radni materijal
• kavu u stanci.

PRIJAVE
Prijave za savjetovanje molimo poslati na:
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01/46 00 875, ili
• Inženjerski biro d.d.,
Heinzelova 4a, p.p. 314, 10 000 Zagreb
• na formi "PRIJAVA" (vrh stranice).

RADNI MATERIJAL
Radni materijal sudionici savjetovanja mogu podići od 8.00 sati.

SMJEŠTAJ
Sudionici sami rezerviraju smještaj u Amadria Park Hotelu Milenij, Opatija.
Za sve sudionike osigurali smo povoljnije cijene smještaja.
Pri rezervaciji navedite da ste sudionik savjetovanja kako biste ostvarili navedeni popust.

Amadria Park Hotel Milenij, Maršala Tita 109, Opatija
e-mail: www.amadriapark.com
tel.: 051/202 000
Linkovi za rezervaciju smještaja:
preko web stranice hotela – www.amadriapark.com uz posebni kod – IBSS1018
ili linkom – Stručni skup – Inženjerski biro d.d.

Dodatne obavijesti o savjetovanju možete dobiti na telefon +385 1 4600 888 i na e-mail: prodaja@ingbiro.hr.